Registration for LLL programmes
Number of entries found: 184
Number | The name of the programme | Form | Action |
---|---|---|---|
R502W032 | AI for teaching | Full-time | |
|
|||
T9MN02 | Analýza pohybu | Combined | |
|
|||
U4VKW098 | Asertivní komunikace v praxi | Combined | |
|
|||
U608W008 | Autorské právo ve VaV | Combined | |
|
|||
T9T218 | Badminton - licence B | Combined | |
|
|||
D6PDW367 | Bolesti zad jako reakce na stres v pracovním nebo osobním životě | Combined | |
|
|||
F5010W037 | Celostní muzikoterapie 1 | Full-time | |
|
|||
F5010W038 | Celostní muzikoterapie 2 | Full-time | |
|
|||
U4CCW001 | COOC - Kurzy na podporu pedagogických kompetencí (pro začínající akademiky) | Part-time | |
|
|||
F2ECW040 | Copywriterem nanečisto | Full-time | |
|
|||
R502W018 | Didaktika biologie I | Full-time | |
|
|||
R502W003 | Didaktika chemie I | Full-time | |
|
|||
R502W002 | Didaktika fyziky I | Full-time | |
|
|||
R502W022 | Didaktika fyziky II | Full-time | |
|
|||
Z601W006 | Difficult Airwaymanagement v podmínkách přednemocniční neodkladné péče | Full-time | |
|
|||
D2PD49 | Doplňující didaktické studium anglického jazyka | Combined | |
|
|||
D2PD48 | Doplňující didaktické studium německého jazyka | Combined | |
|
|||
D6PDW369 | Emoce v práci učitele | Combined | |
|
|||
D6PDW350 | Formativní hodnocení v prostředí gymnázia: metody a nástroje formativního hodnocení | Combined | |
|
|||
D6PDW282 | Formativní hodnocení ve výuce : metody, nástroje a techniky formativního hodnocení v prostředí mateřských škol | Combined | |
|
|||
R501W033 | Funkcionální programování v jazyce Scheme | Combined | |
|
|||
R501W025 | Islám, islámský fundamentalismus a islamismus | Combined | |
|
|||
U4CCW002 | IT nástroje ve výuce i mimo ni | Part-time | |
|
|||
D6PDW371 | Jak na .. manuální a relaxační techniky v prostředí MŠ a 1. st. ZŠ | Combined | |
|
|||
D6PDW293 | Jak na ... EVVO v mateřské škole | Combined | |
|
|||
D6PDW301 | Jak na ... netradiční školní družiny | Combined | |
|
|||
D6PDW301 | Jak na ... netradiční školní družiny | Combined | |
|
|||
D6PDW301 | Jak na ... netradiční školní družiny | Combined | |
|
|||
D6PDW344 | Jak na ... výukové cíle pro 2. stupeň ZŠ a SŠ | Combined | |
|
|||
D6PDW331 | Jak na ... začínajícího učitele (SŠ) | Combined | |
|
|||
D6PDW325 | Jak na ... zajímavou výuku cizího jazyka (hravá angličtina) | Combined | |
|
|||
D6PDW372 | Jak na ... základní pohled, vstup do fyzioterapeutických metod a jejich využití v praxi ve speciální pedagogice | Combined | |
|
|||
D6PDW286 | Jak na...adaptaci na mateřskou školu | Combined | |
|
|||
U4CCW004 | Jak posilovat svou odolnost v čase změn | Part-time | |
|
|||
F501W043 | Jak pracovat ve výuce s audiovizuálními ukázkami? | Full-time | |
|
|||
U4CCW005 | Jak si připravit efektivní plán hodiny | Part-time | |
|
|||
D6PDW346 | Jak učit o přírodě (bez přírody) pro ZŠ | Combined | |
|
|||
R502W028 | Jak udělat distanční výuku zajímavou | Full-time | |
|
|||
R502W034 | Jak zvládat zátěž v akademickém prostředí I | Full-time | |
|
|||
R502W035 | Jak zvládat zátěž v akademickém prostředí II | Full-time | |
|
|||
U602W016 | Japonština pro začátečníky | Combined | |
|
|||
F700W015 | Jidiš 1: úvod do historie jazyka a kultury v CŽV | Full-time | |
|
|||
D6PDW309 | Jóga - hrátky v mateřské škole jako forma psychohygieny | Combined | |
|
|||
D6PDW310 | Jóga jako forma psychohygieny a její využtí v hodinách TV na 1. a 2. stupni ZŠ | Combined | |
|
|||
U4CCW006 | Komunikace a prezentační dovednosti | Part-time | |
|
|||
T9KK27 | Kondiční trenér | Combined | |
|
|||
T7PK72 | Konzultační den uchazečů o studium bakalářského studijního oboru fyzioterapie | Full-time | |
|
|||
T7PK73 | Konzultační den uchazečů o studium navazujícího magisterského studijního oboru fyzioterapie | Full-time | |
|
|||
F501W044 | Kreativní práce s natáčecí technikou ve škole | Full-time | |
|
|||
R502W030 | Lektorské dovednosti I | Full-time | |
|
|||