Z601W004 |
Airwaymanagement v podmínkách přednemocniční neodkladné péče
|
Prezenční |
|
|
|
Z601W006 |
Difficult Airwaymanagement v podmínkách přednemocniční neodkladné péče
|
Prezenční |
|
|
|
D6PDW235 |
Empaťák pro střední školy
|
Kombinovaná |
|
|
|
U601W018 |
Energetika budoucnosti
|
Kombinovaná |
|
|
|
U601W016 |
Fakta o klimatické změně a její řešení
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW316 |
Integrovaná tématická výuka /Highly Effective Teaching/
|
Kombinovaná |
|
|
|
Z601W005 |
Invazivní vstupy do cévního řečiště a jejich využití v PNP
|
Prezenční |
|
|
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW304 |
Jak na ... sociální dovednosti dětí v předškolním věku
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW307 |
Jak na český jazyk a literaturu jako začínající učitel na SŠ
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW308 |
Jak na český jazyk a literaturu jako začínající učitel na ZŠ
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW247 |
Jak psát pohádky pro děti
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW215 |
Jak učit POLY na 1. stupni ZŠ
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW309 |
Jóga - hrátky v mateřské škole jako forma psychohygieny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW310 |
Jóga jako forma psychohygieny a její využtí v hodinách TV na 1. a 2. stupni ZŠ
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW266 |
Kam dál? Aneb ukončování školní docházky u žáků /nejen/ se SVP - možnosti a výzvy
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW156 |
Kurz první pomoci rozšiřující zdravotní znalosti pedagogů
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW190 |
Logoped ve zdravotnictví
|
Kombinovaná |
|
|
|
U601W017 |
Mezivládní panel pro změnu klimatu při OSN a klimatická diplomacie
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW241 |
Náměty na aktivity s dětmi od 2-3 let v mateřské škole
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW027 |
Neklidné dítě (ADHD) - výchovné a vzdělávací strategie
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW027 |
Neklidné dítě (ADHD) - výchovné a vzdělávací strategie
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW057 |
Pedagogická propedeutika
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW107 |
Pracovní, školní a mimoškolní úrazy a odpovědnost vedoucího pracovníka školy, školského zařízení
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW256 |
Právní postavení pedagoga na základní škole
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW290 |
Právní postavení pedagoga v MŠ
|
Kombinovaná |
|
|
|
U607W007 |
Proč a jak publikovat v open access
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW243 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 1. tříd ZŠ)
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW238 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 2. stupně ZŠ)
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW318 |
Rozvoj kreativity - tvoření vánoční lucerny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW011 |
Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW011 |
Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW013 |
Studium pro asistenty pedagoga
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW277 |
Systém řízení a vedení dokumentace BOZP ve školství
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW246 |
Teambuildingové aktivity v rámci klasické výuky
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW202 |
Tvůrčí psaní s archetypy
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW262 |
Učitelská profese v minulosti a dnes
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW265 |
Úvod do alternativní a augmentativní komunikace /AAK/
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW217 |
Začínající učitel na střední škole
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW313 |
Zahradní design
|
Kombinovaná |
|
|
|
U607W006 |
Základy otevřené vědy - open access a open data
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW279 |
Základy teorie a praxe pro začínající pedagogy MŠ
|
Kombinovaná |
|
|
|