Přihlášení na program CŽV
Počet nalezených záznamů: 54
Číslo | Název programu | Forma | Akce |
---|---|---|---|
R501W040 | Biotechnologie pro 21. století | Kombinovaná | |
|
|||
F50101 | Celostní muzikoterapie 1 | Prezenční | |
|
|||
R502W005 | Didaktika biologie (projektová výuka) | Prezenční | |
|
|||
R502W004 | Didaktika biologie (tandemová výuka) | Prezenční | |
|
|||
R502W018 | Didaktika biologie I | Prezenční | |
|
|||
R502W021 | Didaktika biologie II | Prezenční | |
|
|||
R502W003 | Didaktika chemie I | Prezenční | |
|
|||
R502W023 | Didaktika chemie II | Prezenční | |
|
|||
R502W002 | Didaktika fyziky I | Prezenční | |
|
|||
R502W022 | Didaktika fyziky II | Prezenční | |
|
|||
R502W014 | Didaktika geografie - aktuální témata fyzické a environmentální geografie | Prezenční | |
|
|||
R502W013 | Didaktika geografie - reflexe zkušeností z mikrovýstupů, nové metody výuky | Prezenční | |
|
|||
R502W025 | Didaktika geografie II - Vybraná témata geografie vzdělávání | Prezenční | |
|
|||
R502W026 | Didaktika geografie III - Vybraná témata geografie vzdělávání | Prezenční | |
|
|||
R502W001 | Didaktika matematiky I | Prezenční | |
|
|||
R502W019 | Didaktika matematiky II | Prezenční | |
|
|||
R501W024 | Energetika a energetické zdroje v ČR | Kombinovaná | |
|
|||
R502W010 | Evaluace na UPOL | Prezenční | |
|
|||
R501W033 | Funkcionální programování v jazyce Scheme | Kombinovaná | |
|
|||
R502W017 | Jak zajistit synchronní online výuku | Prezenční | |
|
|||
R502W016 | Koordinátor EVVO v kostce | Prezenční | |
|
|||
R502W011 | Kurz - Moodle I | Prezenční | |
|
|||
R502W012 | Kurz - Moodle II | Prezenční | |
|
|||
R502W020 | Kurz - Moodle III | Prezenční | |
|
|||
F501W001 | Kurz anglického jazyka pro učitele ZŠ a SŠ (na úrovni B1) - 32 hodin | Prezenční | |
|
|||
F501W002 | Kurz anglického jazyka pro učitele ZŠ a SŠ (na úrovni B2) - 32 hodin | Prezenční | |
|
|||
F501W003 | Kurz anglického jazyka pro učitele ZŠ a SŠ (na úrovni C1) - 32 hodin | Prezenční | |
|
|||
F50104 | Letní škola bohemistiky | Prezenční | |
|
|||
R502W027 | LOUIS - výuka přenositelných kompetencí | Prezenční | |
|
|||
F501W026 | MeDiGram: Didaktický seminář filmové a AV výchovy aneb Myslet v souvislostech | Prezenční | |
|
|||
F501W029 | MeDiGram: Jak filosofovat filmem? | Prezenční | |
|
|||
F501W025 | MeDiGram: Jak popularizovat vědu filmem? | Prezenční | |
|
|||
F501W030 | MeDiGram: Jak s dětmi točit filmy? | Prezenční | |
|
|||
F501W027 | MeDiGram: Podcasting jako moderní edukační nástroj pro předměty kurikula střední školy | Prezenční | |
|
|||
F501W028 | MeDiGram: Vlastními slovy/In their own words aneb Podcasty o české historii | Prezenční | |
|
|||
F501W022 | Mezikulturní interakce a komunikace - Ukrajina a Česká republika | Prezenční | |
|
|||
R501W035 | Moderní HTML a CSS | Kombinovaná | |
|
|||
R502W006 | Obecná didaktika I | Prezenční | |
|
|||
R502W024 | Obecná didaktika II | Prezenční | |
|
|||
R502W007 | Plagiátorství, jak číst výstupy | Prezenční | |
|
|||
R502W008 | Plagiátorství, jak číst výstupy (pro garanty studijních programů) | Prezenční | |
|
|||
R501W045 | Podnebí městské a venkovské krajiny a jejich odlišnosti neboli Jak a proč se liší podnebí města od jeho okolí (na příkladu Olomouce) | Kombinovaná | |
|
|||
R501W028 | Polymerní materiály ve výuce chemie | Kombinovaná | |
|
|||
R502W015 | Proč a jak (se) učit o změně klimatu | Prezenční | |
|
|||
R501W038 | Programování robotů a mikropočítačů | Kombinovaná | |
|
|||
R502W009 | Rétorika | Prezenční | |
|
|||
F501WPV1 | Studium v oblasti pedagogických věd k získání kvalifikace učitele všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ | Prezenční | |
|
|||
F501WPV1 | Studium v oblasti pedagogických věd k získání kvalifikace učitele všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ | Prezenční | |
|
|||
D5PD39 | T.E.T. Škola bez poražených - praktický tréning komunikačních dovedností pro pedagogické pracovníky | Kombinovaná | |
|
|||
R501W036 | Úvod do počítačových sítí | Kombinovaná | |
|
|||