Přihlášení na program CŽV
Počet nalezených záznamů: 42
Číslo
|
Název programu
|
Forma
|
Akce |
R502W032 |
AI for teaching
|
Prezenční |
|
|
|
R501W047 |
Biochemie kolem nás
|
Kombinovaná |
|
|
|
F5010W037 |
Celostní muzikoterapie 1
|
Prezenční |
|
|
|
F5010W038 |
Celostní muzikoterapie 2
|
Prezenční |
|
|
|
R502W018 |
Didaktika biologie I
|
Prezenční |
|
|
|
F501W023 |
Didaktika češtiny jako cizího/druhého jazyka
|
Prezenční |
|
|
|
R502W003 |
Didaktika chemie I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W002 |
Didaktika fyziky I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W022 |
Didaktika fyziky II
|
Prezenční |
|
|
|
R501W033 |
Funkcionální programování v jazyce Scheme
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W025 |
Islám, islámský fundamentalismus a islamismus
|
Kombinovaná |
|
|
|
R502W028 |
Jak udělat distanční výuku zajímavou
|
Prezenční |
|
|
|
R502W030 |
Lektorské dovednosti I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W031 |
Lektorské dovednosti II
|
Prezenční |
|
|
|
F501W036 |
Letní škola bohemistiky
|
Prezenční |
|
|
|
R501W019 |
Mapy pro výuku zeměpisu
|
Kombinovaná |
|
|
|
F501W031 |
MeDiGram: Česká mediální krajina aneb Kdo ovládá média a proč?
|
Prezenční |
|
|
|
F501W033 |
MeDiGram: Jak přežít v době post-faktické aneb Obrana proti fake news pro pokročilé
|
Prezenční |
|
|
|
F501W035 |
MeDiGram: Rozvoj a měření mediální a digitální gramotnosti
|
Prezenční |
|
|
|
F501W032 |
MeDiGram: V novinářské kuchyni aneb Od události ke zprávě
|
Prezenční |
|
|
|
R502W033 |
Metodologie exkurze a přehled možných exkurzí do chemických podniků vyrábějících základní chemické sloučeniny
|
Prezenční |
|
|
|
R501W035 |
Moderní HTML a CSS
|
Kombinovaná |
|
|
|
R502W006 |
Obecná didaktika I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W024 |
Obecná didaktika II
|
Prezenční |
|
|
|
L501W001 |
Obnovovací kurz Radiační ochrana podle vyhlášky č. 409/2016 Sb.
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W045 |
Podnebí městské a venkovské krajiny a jejich odlišnosti neboli Jak a proč se liší podnebí města od jeho okolí (na příkladu Olomouce)
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W038 |
Programování robotů a mikropočítačů
|
Kombinovaná |
|
|
|
R502W029 |
Reflexe filosofie biologie ve vyučování
|
Prezenční |
|
|
|
F50140 |
Školní psycholog na ZŠ a SŠ
|
Prezenční |
|
|
|
F501WPV1 |
Studium v oblasti pedagogických věd k získání kvalifikace učitele všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ
|
Prezenční |
|
|
|
F501W034 |
Světy v obrázcích - Použití komiksu při výuce literatury, dějepisu a OV
|
Prezenční |
|
|
|
R501W029 |
Tvorba a využití interaktivních map pro zpestření nejen zeměpisu
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W036 |
Úvod do počítačových sítí
|
Kombinovaná |
|
|
|
F501W041 |
Včasná diagnostika a doporučení, jak pracovat s dospívajícími, kteří jsou ohroženi rizikovým nebo závislostním užíváním internetu, sociálních sítí nebo hraním digitálních her
|
Prezenční |
|
|
|
R501W049 |
Video ve výuce
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W034 |
Vizuální programovací jazyky
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W027 |
Voda, základ života
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W048 |
Výuka s infografikami
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W018 |
Výuka zeměpisu s vlastními mapami
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W039 |
Základy 3D tisku
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W031 |
Základy algoritmizace
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W037 |
Základy programování v Pythonu
|
Kombinovaná |
|
|
|