R501W047 |
Biochemie kolem nás |
Kombinovaná |
|
R501W040 |
Biotechnologie pro 21. století |
Kombinovaná |
|
R501W033 |
Funkcionální programování v jazyce Scheme |
Kombinovaná |
|
R501W050 |
Geogebra v matematice a geometrii |
Kombinovaná |
|
R501W044 |
Matematika: K čemu je to všechno dobré? |
Kombinovaná |
|
R501W035 |
Moderní HTML a CSS |
Kombinovaná |
|
R501W045 |
Podnebí městské a venkovské krajiny a jejich odlišnosti neboli Jak a proč se liší podnebí města od jeho okolí (na příkladu Olomouce) |
Kombinovaná |
|
R501W041 |
Práce s prameny ve výuce starších a moderních dějin |
Kombinovaná |
|
R501W038 |
Programování robotů a mikropočítačů |
Kombinovaná |
|
R501W043 |
Průvodce správným, tedy bayesovským myšlením |
Kombinovaná |
|
R501W042 |
Software pro učitele chemie |
Kombinovaná |
|
R501W029 |
Tvorba a využití interaktivních map pro zpestření nejen zeměpisu |
Kombinovaná |
|
R501W036 |
Úvod do počítačových sítí |
Kombinovaná |
|
R501W049 |
Video ve výuce |
Kombinovaná |
|
R501W034 |
Vizuální programovací jazyky |
Kombinovaná |
|
R501W032 |
Vyhledávání, stromy a grafy |
Kombinovaná |
|
R501W046 |
Vyučování zeměpisu v terénu |
Kombinovaná |
|
R501W048 |
Výuka s infografikami |
Kombinovaná |
|
R501W039 |
Základy 3D tisku |
Kombinovaná |
|
R501W031 |
Základy algoritmizace |
Kombinovaná |
|
R501W030 |
Základy nanotechnologií pro učitele chemie |
Kombinovaná |
|
R501W037 |
Základy programování v Pythonu |
Kombinovaná |
|